logo Uzyskaj dostęp Co nowego w Pracowni

Studia przypadku

Dziecko w wieku przedszkolnym z autyzmem i zaburzeniami integracji sensorycznej

Dziecko w wieku przedszkolnym z autyzmem i zaburzeniami integracji sensorycznej – określenie poziomu rozwoju procesów przetwarzania sensorycznego i sposoby terapii.

Drukuj
Dziecko w wieku przedszkolnym z autyzmem i zaburzeniami integracji sensorycznej

Imię dziecka: Jakub

Data urodzenia:17 luty 2015r., Olsztyn

 

  1. Analiza zgromadzonej dokumentacji na temat dziecka

Jakub, ur. 17.02.2015 r., zgłoszony został na badanie poziomu rozwoju procesów przetwarzania sensorycznego z uwagi na obserwowane przez rodziców trudności w funkcjonowaniu sensorycznym. Badanie przeprowadzono w dniu 18.03.2018 r. Chłopiec miał wówczas 3 lata, 1 miesiąc i 1 dzień.

Analiza zgromadzonej dokumentacji wskazuje, że chłopiec był badany w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Z opinii poradni wynika, że chłopiec nie dzieli wspólnego pola uwagi, nie podąża wzrokiem za osobą dorosłą, nie wskazuje palcem w celu uzyskania przedmiotu, nie wskazuje obrazków, nie pokazuje obiektu w celu zainteresowania drugiej osoby, nie dzieli się (...)

Autorzy

Dla prawidłowego funkcjonowania ta witryna korzysta z plików cookies, w tym dla lepszej prezentacji treści, zapewnienia sprawnego oraz bezpiecznego działania, przedstawienia spersonalizowanej oferty i promocji, a także w celach statystycznych. Kontynuując wizytę, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej o tym, kto i w jaki sposób przetwarza te dane oraz o możliwościach zmiany ustawień przeglądarki, dowiesz się w Polityce Prywatności. Możesz zawsze cofnąć zgodę usuwając pliki cookies lub zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.